 |
|
 |
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
User
Gość
|
Wysłany: Pią 20:33, 20 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Jak ktos wstepuje do sojuszu to oczekuje ochrony... Jak ktos ma 5000 tysiecy naktore ciezko zapracowal czasem i nagle traci 2000 to jest to duze halo. Twoj post zdaje sie implikowac ze ochrony zadnej nie ma takze nie ma chyba sensu wstepowac do sojuszy bo i tak ochrony zadnej nie ma....
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
Wasabi
Carniphila
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:38, 20 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Jest wystarczy dobra komunikacja z sojuszem, wiedzieć do kogo się zwrócić i już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
michaellll86
Necromancer
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań, Górczyn
|
Wysłany: Pią 23:25, 20 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Oczekujesz ochrony, ale wybacz mam pytanie: w jaki sposób?? Mam przylecieć swoją flotą na Twoją planetę i pilnować, żeby nikt Cię nie najechał? Powiedz mi, w jaki sposób chciałbyś, aby ta ochrona była zorganizowana? Słuchaj, nie ma takiego sposobu, aby Ci zapewnić ochronę. Jeżeli ktoś widzi, że masz coś, co można zabrać na planecie, to po prostu leci. Poza tym, jeśli z jednego ataku tracisz połowę punktów, to znaczy, że źle się rozwijasz i to Ci mogę powiedzieć na 100% niewiedząc żadnych szczegółów.
A myślisz, że jeśli będziesz bez sojuszu, to będzie lepiej? Jeszcze gorzej, bo do takiego, to jest sprawą oczywistą, że nikt mu nie pomoże. Sojusz nie jest po to, żeby pilnować, aby Ci nikt surowców nie ukradł. Sojusz jest po to, aby Ci dać porady, w jaki sposób grać, abyś tych surowców nie tracił, żeby Ci wypożyczyć recyklery, pomóc pozbyć się jakiegoś bunkra poprzez atak rakietowy, pohandlować, pogadać...
I byłoby znacznie łatwiej, gdybyś podał swój nick (bo do rejestracji nikogo nie zmuszam - kiedyś tak robiłem i nic z tego dobrego nie wyszło - człowiek się uczy na własnych błędach...).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
User
Gość
|
Wysłany: Nie 18:03, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi o pilnowanie. Chodzi o to ze jak ktos mnie zaatakuje to oczekuje aby ktos z sojuszu polecial na wskazane koordynaty i zniszczyl goscia ktory mnie zaatakowal - na tym wg mnie polega ochrona sojuszu. Tym czasem wczesniejszy post sugeruje ze jak nowy czlonek sojuszu jest zaatakowany to to nie jest takie "WIELKIE HALO".
"jeśli z jednego ataku tracisz połowę punktów, to znaczy, że źle się rozwijasz"
Ze co prosze? Majac 5000 punktow potrafisz sie tak rozwinac ze stawisz czola atakowi armady okretow wojennych?? Czlowieku, zdarzysz co jedynie zbudowac troche obrony ktora nie stawi czola takiemu atakowi.
Mowimy tutaj o poczatkujacych a nie o walkach gigantow.
Moj nick jest nie istotny - jestem tylko obserwatorem.
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Sir Porypaniec
Witch
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18:17, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Jezeli posiadasz 5k punktow i tracisz z nich polowę (złomowanie floty i obrony) to znaczy że źle się rozwijasz... Po co wogóle inwestujesz we flotę?? I tak jest za słaba żebyś mógł kogoś zaatakować... a jeżeli ktoś Ciebie zaatakuje to ja łatwo stracisz... a co za tym idzie punkty... Inwestuj w Kopalnie (większe wydobycie) i w technologie (transportery szybciej lataja... i skanujacy maja nie pelne raporty.. za to ty wiesz jakimi statkami kolo cie atakuje).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
michaellll86
Necromancer
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań, Górczyn
|
Wysłany: Nie 18:30, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Słuchaj, mając 5000 pkt miałem taką obronę, że zaatakował mnie tylko Jinx (jakieś 2 mln surówy napokładzie - mój błąd - za szybko zbierałem ), a później hkol (nie po surówę, ale po szczątki - ze szczątków częściej są większe zyski).
Więc mi nie mów, że nie da się tak rozwinąć. Bo do dzisiaj nie miałem innych ataków na matkę (pomijam wojnę - atakowali na siłę - oraz na moją prośbę - bo chciałem księżyc). Po prostu najzwyczajniej w świecie źle się rozwijasz.
Jeżeli ktoś Cię atakuje, to możemy zainterwieniować, ale spokojnie i rozważnie. Najpierw się do niego napisze, zorientować się trzeba w sytuacji, trochę pogadać... Jak na razie to w 100% wina za atak leżała po stronie... OBROŃCY, ponieważ ten nie dbał o to, by ktoś go nie zaatakował, a wręcz przeciwnie - zachęcał innych do ataku. W Twoim przypadku jest podobnie. A nawet, jeśli dany gościu Cię nie zaatakuje, to zrobi to inny, a czystek w promieniu 50 układów od Ciebie robić nie będziemy.
PS.
Nie wiem, czy ktoś jeszcze pamięta historie, jak jakiś użytkownik atakował krążownikami (kilkadziesiąt), ale mając zarazem bojowe na maks 3 poziomie?
O ile pamiętam zadał obrońcy symboliczne straty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Matrixan
Gość
|
Wysłany: Nie 10:24, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
MAm pytanie: jak sie robi FLOT SAVE?? prosze o odpowiedz
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Pawian
Gość
|
Wysłany: Nie 10:34, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
No chyba na noc wysyłąsz flote z surowcami na małej predkosci tak by byłą w ciągłym ruchu i rano ci ona wraca nei zniszczona no ja keidys popełniłem ten bład i nie wysłąłem i efekty tego mozna zobaczyc w dziale wojny w obronach.
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Des
Orc Shaman
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin/Katowice
|
Wysłany: Nie 12:00, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Flota w locie nie może być atakowana. Wysyłasz ją na czas kiedy nie grasz w oGame. Oczywiście na swoje kolonie jako "stacjonuj" lub "transportuj"(czas lotu x2). Flota na planecie jest surowcem dla silniejszego atakującego gracza, bo po zniszczeniu Twojej floty zbiera latający złom recyklerami, które w takich przypadkach atakujący wysyła tak by dotarły na krótko po walce. Nic przyjemnego... pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Meridiamus
Minotaur Mage
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:49, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Fleet Save, jak wyżej puszczenie w ruch na czas kiedy nas nie ma, sposobów jest wiele i maja swoje wady i zalety.
!(operując w tym samym układzie zużywa się mało deuteru)!
prędkość w % pozwala ustalić odpowiedni czas powrotu
Dla słabych graczy (mała flota):
1. dołączamy do floty 1 recykler (lub więcej) i wysyłamy taką flote na misje zbieraj.
2. Wysyłamy flote z misją napadaj na graczy (i) (flota musi być "przesadnie mocna", żeby w wypadku, gdy (i) wejdzie do gry to nie zdąży się rozbudować by zrobić krzywde flocie.. conajwyżej wyjdziemy na zero.
3. jak mamy blisko kolonie, to z misją transportuj (ew. stacjonuj).
Dla mocnych graczy (duża flota):
(gdy zagraża falanga czujników.)
1. zawrócona misja stacjonuj.
2. flota wysyłana z księżyca (trzeba go mieć)
3. dzielenie floty, która wraca na silny bunkier.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
 |
|
|
 |
|