FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Duzy problem z natrętem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Archiwum » Duzy problem z natrętem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Towarzysz X
Green Djinn



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 648
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Nie 20:08, 22 Paź 2006    Temat postu:

Mich sprawa wyglada tak French robi 10 robotów stawiam mu nanitki 10plazm Volo dorzuci mu ll albo wr może ktoś jeszcze coś dorzuci, jak zobaczy troche mieska i 10plazm no i obowiazkowo 30 przeciw rakiet co tez zafunduje to mysle, że sie odczepi

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
frenchman
Merlkin



Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wiry k/Poznań

 Post Wysłany: Nie 23:00, 22 Paź 2006    Temat postu:

Towarzyszu, ale to plan troche bardziej rozciagniety w czasie, co prawda stocznia na 10 bedzie chyba juz jutro ew. po jutrze, ale postawic jeszcze silos rakietowy itp to "chwilke' potrwa nie mowiac o czekaniu na nanitki 2d (fakt faktem na odwort pojdzie szybciej :d), aczkolwiek ten pan zalazl mi za skore tymi swoimi przylotami ze jestem gotow ze spokojem patrzec jak farmi a w tym czasie po kryjomu rosnac w sile ]:-> teraz jak cos transportuje to dokladnie odliczone ilosci i jestem 5min przed dolotem floty na kolonie a tak zeby ten pan przypadkiem nie zlapal mnie na falange. Produkcja prawie na 100% bo podciaglem elektrownie. Daliscie kilka pomyslow i to mi pomoglo jakos ulozyc plan dzialania, sam czulem sie bezsilny wielkie dzieki za wsparcie

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Pon 17:13, 23 Paź 2006    Temat postu:

Spoko - od tego jesteśmy

Słuchaj, będziesz może dziś wieczorem na necie, to może coś podeślę, gdyby miała się suróweczka przydać... Tak powiedzmy do 4 poz silosu

Chociaż w sumie nie - wpierw nanitki, żeby to wszystko szybciej poszło


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Towarzysz X
Green Djinn



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 648
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Skąd: Poznań

 Post Wysłany: Pon 17:54, 23 Paź 2006    Temat postu:

Spoko French to mój wychowanek tak samo długo siedzie na oGame jak Ja a Ja gdyby nie szkoła to chyba zawsze bym był

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
frenchman
Merlkin



Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wiry k/Poznań

 Post Wysłany: Pon 18:03, 23 Paź 2006    Temat postu:

Koles chwilowo ma urlop ciekawe kiedy go wylaczy, tak jakby mam czas i ciagne te fabryke robotow. Chcialbym zobaczyc jego mine gdy wroci za no min 5dni i juz bym cos zbudowal ]:->. Co do czasu to tak jak towarzysz mowi jak on jest to zapewne i ja choc kawalek dalej musze do domu dojechac. Ew. pisc do towarzysza on mi napisze smsa i juz.
Pozdrawiam!

EDIT: [Pzdr Dev20 ]
Dziwna sprawa, urlopu wczoraj nie widzialem u kolesia nawet dzisiaj w szkole jak bylem okolo 12 koles urlopu nie mial, wieczorem okolo godziny 20 pojawil sie urlop, ucieszylem sie bo mozna go wylaczyc z tego co wiem najwczesniej za 48h ale... przed chwila mnie skanowal, urlopu brak, da sie to jakos wytlumaczyc?

P.S. Czuje ze utarczek z tym kolesiem to bedzie dobra szkoła oGame w praktyce.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
frenchman
Merlkin



Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Wiry k/Poznań

 Post Wysłany: Pią 12:36, 27 Paź 2006    Temat postu:

19:25 godzina zero, skoncza sie budowac nanity, produkcja bedzie juz o polowe szybsza. Silos rakietowy w miedzy czasie juz powstal na 2 poziom i a w nim juz siedza 2 przeciwrakiety. Teraz tylko wolnymi krokami postawie obrone i oponent powinien wogole zaprzestac skanowania, tyle chyba zapamieta ze "wpadal" z flota a teraz powinno to byc dla niego nie oplacalne.

Pozdrawiam!

P.S. Dodalem nowy post aby temat ruszyl do gory.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Pią 12:47, 27 Paź 2006    Temat postu:

Ok, to jakbyś chciał troszkę suróweczki, to napisz - jak będzie okazja, to podeślę.

A co do tego urlopu - wg mnie tego się nie da wytłumaczyć Jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Archiwum » Duzy problem z natrętem
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group