FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
SpeedSim
Idź do strony Poprzedni  1, 2
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Archiwum » SpeedSim
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matrixan
Gość







 Post Wysłany: Pią 15:27, 31 Mar 2006    Temat postu:

zarzućcie stonką...
 Powrót do góry »
Meridiamus
Minotaur Mage



Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 21:59, 31 Mar 2006    Temat postu:

Co do działań szybkich dział, rozpętałem kiedyś kolejną na ten temat dyskusje na forum ogame.. były to akurat moje początki gry, więc nie było floty ani skanowań, tylko godzinami zbierało się surówke na jakiś marny level kopalni czy jakieś badanie Był czas na myślenie i szybkie działa mnie od razu zaintrygowały, bo czytając przeróżne wypowiedzi ludzi, z moim zdaniem sporym doświadczeniem na ten temat okazało się, że mają dość swobodne i nie zawsze sensowne wizje na ten temat ;p

Niemniej wspólnymi siłami oraz SpeedSim'em i własną późniejszą praktyką wykazano, że szybkie działa działają tak:

Jak wiemy, każdy statek w danej rundzie losuje sobie cel i strzela w niego. Jeśli nie ma na ten typ celu szybkich dział to jego runda się kończy, gdy jednak ma na to szybkie działo np. 5 to liczone jest jakby oddał w danej rundzie dopiero 1/5 strzału.. innymi słowy losuje cel i strzela drugi raz. Jeśli drugi cel to cuś na co nie ma szybkich dział to kończy runde, a jeśli ma to historia się powtarza. Reasumując w danej rundzie dany statek oddaje tyle strzałów by osiągnąć wartość 1. A odwrotność wartości szybkiego działa to waga tego strzału. Liczba strzałów razy ich wagi musi osiągnąć 1, żeby statek skończył strzelać w danej rundzie.

Qumacie?


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
michaellll86
Necromancer



Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 2260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Poznań, Górczyn

 Post Wysłany: Pią 22:12, 31 Mar 2006    Temat postu:

Ja właśnie teraz zakumałem

I jeszcze tylko potwierdzenie jakiegoś admina gry i będzie git


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Des
Orc Shaman



Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Lublin/Katowice

 Post Wysłany: Pią 23:05, 31 Mar 2006    Temat postu:

To w takim razie nazwa "szybkie działa" jest trochę niefortunna, bo wychodzi na to, że taka broń spełnia swoje zadanie (na logikę) jedynie, gdy na danej planecie występuje tylko rodzaj obrony, przeciw któremu dany statek ma szybkie działa.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Matrixan
Gość







 Post Wysłany: Sob 7:04, 01 Kwi 2006    Temat postu:

no niestety nazwa niezbyt logiczna...
 Powrót do góry »
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum sojuszu ToE Strona Główna » Archiwum » SpeedSim
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group